Skuleskyss

Elevar på buss

Hugs å søkje om skuleskyss før skulestart.

Skyss til skulen

Hjå Skyss finn du informasjon om kollektivtransporten og om du har rett på gratis skuleskyss.

Vidaregåande skuleelevar kan ha rett på gratis skuleskyss dersom eitt av følgjande kriterium er oppfylt:

• Eleven bur utanfor ungdomsbillett-område skyss.no (utanfor felt merka grønt i kartet) og har lengre enn seks kilometer skoleveg.
  • Eleven er fylt 21 år og har lengre en seks kilometer skuleveg (målt langs kortaste farbare veg)
  • Elevar med varig eller mindlertidig funksjonshemning/sjukdom kan ha rett på skyss mellom skule og heim uavhengig av reiselengde.

Er du eldre enn 16 og ikkje fylt 21 år? Då kan du komme deg enkelt rundt med ungdomsbilletten – vår beste periodebillett!

Med ungdomsbilletten kan du reise så mykje du vil med buss, bybane, tog og båt, i heile Vestland i 30 dagar. Og den kostar berre 390 kroner!

30-dagars ungdomsbillett skyss.no

Dersom du er elev i den vidaregåande skule men ikkje er fylt 16 år kan du likevel kjøpe 30-dagars ungsomsbillett.  Du må da kunne dokumentere at du er VGS-elev.

Les meir om skuleskyss

Søk om skuleskyss

Skuleskyssbillett på mobilen!

Elevar som berre treng buss og bur utanfor ungdomsbillettområdet, kan søkje om skuleskyss sjølv. Appen Skyss Billett

Skulen må søkje for elevar som bur innanfor ungdomsbillettområdet (over 21 år og for gammal til å kjøpe ungdomsbillett), medisinske søknader, eller elevar som manglar kollektivtilbod.

Ekspedisjonen

Ta gjerne kontakt med oss om det er noko du lurar på

Jorun Halsøy Sekse

førstekonsulent